آشنایی با باینری آپشن
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آشنایی با باینری آپشن
چهار شنبه 11 خرداد 1401 ساعت 22:54 | بازدید : 159 | نویسنده : علی | ( نظرات )

باینری آپشن

 

 

باینری آپشن چیست ؟ چگونه می توان از آن کسب درآمد کرد؟

گزینه های دودویی یا گزینه های باینری، اسامی است که به بازار جدید باینری آپشن  Binary Option  اختصاص داده می شود. باینری آپشن یک بازار مالی در کنار بازار مالی فارکس است. باینری آپشن به عنوان یک متد قابل فهم و ساده و البته عالی برای فعالیت در  بازار های مالی است. با این ابزار و با این روش می توان با قدرت به عنوان معامله گر و سرمایه گذار، در زمینه کسب درامد از اینترنت و تجارت آنلاین فعالیت نمود. دلیل سادگی باینری آپشن  Binary Option  به این خاطر است که قبل از انجام معامله مقدار سود و ضرر کاملا مشخص است. این مقاله به همت کارشناسان و متخصصین بازار های مالی در اکادمی وب سایت آر بی فارکس تهیه شده است. امیدواریم برای شما کاربر محترم مطالب مندرج در این وب سایت کاملا مفید و کاربردی باشد.

معنی کلمه باینری  Binary :

کلمه باینری به معنی (صفر و یک) است. بر این اساس معامله گران در اتمام دوره معامله خود، شرایط سوددهی برای آنها یا صفر (عدم دریافت سرمایه و سود دهی) است یا یک (موفق به سود دهی).

معنی کلمه آپشن  Option :

در اینجا کلمه آپشن به معنی اختیار است. تصور کنید در یک قرارداد سنتی آپشن، صاحب قرارداد اختیار خواهد داشت که هر نوع کالای با ارزشی را با هر قیمتی که از قبل تعیین شده است به جهت معامله در یک دوره مشخص بخرد یا بفروشد. توجه کنید که صاحب کالا فقط این اختیار را دارد که در صورت تمایل این معامله را انجام دهد ولی ملزم و متعهد به فروش و یا خرید با قیمتی که از قبل مشخص شده نمی باشد. به این دلیل است که در این نوع از معامله از واژه آپشن  Option  استفاده شده است.

باینری آپشن یا گزینه های دودویی چگونه کار می کند؟

موفقیت در باینری آپشن  Binary Option  بر مبنای دو گزینه‌ی بله یا خیر است. به این معنا که شما حاضر به پیش بینی سود این شرکت در این زمان هستید یا خیر؛ چرا که زمان و تاریخ انقضا در باینری آپشن بسیار حائز اهمیت است. اگر درست پیش بینی کنید که در این زمان این شرکت به این سود می‌رسد شما علاوه بر مبلغ گذاشته شده سود تعیین شده را دریافت می‌کنید. اما اگر اشتباه پیش بینی کنید شما نه تنها سودی از این نوع معامله نبرده اید؛ بلکه کل مبلغ گذاشته شده برای سرمایه گذاری را هم از دست می‌دهید. اون آپشن و اختیاری که گفته بودم یعنی همین که شما بر اساس انتخابی که انجام می دهید شرایط را برای خودتان مشخص می کنید. البته حالت دیگری نیز که در این بازار مالی وجود دارد. شما می توانید بدون انتخاب گزینه بله و یا خیر، پس از اتمام زمانی که برای معامله مشخص شده است نیز به سود و یا ضرر بر اساس شرایط موجود دست پیدا کنید.

 

 

باینری آپشن:

باینری آپشن

خلاصه انجام معامله باینری آپشن

به طور کلی تجارت در بازار های مالی باینری آپشن  Binary Option  را به 5 مرحله تقسیم بندی می نمایند.

1-   تمرکز:

برای اینکه به یک معامله موفق و پرسود دست پیدا کنید، باید بر روی یک بروکر تمرکز کنید. شما می توانید برای اینکه بهترین بروکر را انتخاب نمایید توسط راه های ارتباطی که در وب سایت آر بی فارکس برای شما مشخص شده است، با کارشناسان در ارتباط باشید.

2-   فرم ثبت نام:

بعد از اینکه بروکر خود را مشخص نمودید، فرم ثبت نام را تکمیل نمایید. در ادامه اقدام به بازگشایی یک حساب در بروکر نموده و حساب سرمایه ای خود را شارژ نمایید. در این خصوص در بسیاری از بروکر ها مبلغی که برای سرمایه گذاری مشخص می شود حدود 10$ تا 250$ است.

3-   انتخاب کالا یا جفت ارز:

در این مرحله پس از شارژ حساب سرمایه گذاری، اقدام به انتخاب جفت ارز و یا کالا و کلا سهم برای ترید نمایید. در بین محبوب ترین و بهترین سهم ها در معاملات  باینری آپشن  Binary Option و معاملات فارکس  Forex،EUR/USD است.

4-   مشخص نمودن مبلغ سرمایه گذاری:

در این مرحله باید میزان مبلغی که برای سرمایه گذاری هر ترید مشخص نموده اید را تعیین نمایید. بعد از ان یک قیمت جفت ارز و یا کالا را  پیش بینی کنید باید. برای پیش بینی از دو گزینه پایین استفاده کنید.

–         حالا اگر بالا رود CALL بالا

–         اگر پایین آید PUT پایین

توجه: میزان سود به ازای هر ترید بر اساس انتخاب بروکر و نوع معامله از 65% تا 100% خواهد بود.

5-   پیش بینی:

پس از اتمام معامله، مثلا برای این زمان 60 ثانیه را تصور کنید. در صورتی که انتخاب شما درست بوده باشد، طبعا معامله را برده اید. برای همین مثالی که می توان اشاره داشت

تصور کنید 10$ سرمایه گذاری داشتید

میزان 90% سود این معامله بوده است.

حالا اگر شما بر اساس پیش بینی انجام داده درست حدس زده باشید، به همین سادگی 9 دلار در عرض چند دقیقه سود و درآمد داشته اید. به همین راحتی




موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 71
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 535
:: بازدید ماه : 4851
:: بازدید سال : 17889
:: بازدید کلی : 43296